Vzdelávanie hrá v programovaní populácie veľkú rolu, no najúčinnejšími a najrozšírenejšími vzdelávacími nástrojmi sú masmédiá.
Sú vymyslené tak, aby mali dosah na veľké publikum prostredníctvom vysielania informácií prirodzenými (hovoreným či písaným slovom, plagátmi) alebo technickými prostriedkami (rádio, televízia, kino, internet).
V priebehu času dostala elita pod kontrolu všetky dôležité pobočky masmédií a teraz sú schopné diktovať ich obsah.
Trik je jednoduchý. Elite stačí len opakovať vo všetkých médiách tie isté povrchné lži a populácia im bez pochybností uverí. Lži tak získavajú neodolateľnú auru dôveryhodnosti.
Odborník na masové vymývanie mozgov L. Wolfe ďalej vysvetľuje:
„Ako ukázali výskumníci z Tavistocku, dôležité bolo, aby si obete masového vymývania mozgov neboli vedomé toho, že pod kontrolou je ich prostredie; malo by preto byť veľké množstvo informačných zdrojov, ktorých správy sa môžu trochu líšiť, aby maskovali pocit vonkajšej kontroly.“
Wolfe upresnil, že obsah musel byť zábavný a musel zanechávať dojem, že človek má vždy na výber medzi rôznymi správami a zdrojmi.
Tie isté opakujúce sa informácie preto zostávajú skryté za rôznymi a príťažlivými prestrojeniami.
Projekt Tavistock
Okolo roku 1920 sa Inštitút Tavistock stal centrom štúdia ľudského správania, ovládania mysle, propagandy a spoločenskej manipulácie.
Vytvorený bol v Londýne a s finančnou pomocou Rockefellerovej nadácie sa rozšíril aj do zámorských krajín. Jeho vplyv vzrástol vtedy, keď sa pridalo štúdium antropológie, ekonómie, organizácií, politiky, psychológie, psychoanalýzy, psychiatrie a sociológie.
Tavistock organizoval, napríklad, spoločenské javy, akými boli kontrakultúra hippies a používanie drog, pozmeňujúcich myseľ. Jeho hlavnými cieľmi boli a stále zostávajú organizácia kultúrnych zmien prostredníctvom zavádzania chaosu a okultná manipulácia určitých skupín.
V roku 2012 bol jeho rozpočet okolo 6 miliárd amerických dolárov a dnes pozostáva z 10 inštitútov, 400 pridružených firiem a 3000 študijných skupín.
Tavistock v tichosti riadi vplyvné nadnárodné spoločnosti ako sú Rand Corp. (médiá, politika, zdravie, vzdelávanie, obrana), Mitre Copr. (obrana, financie, národná bezpečnosť), Stanfordov a Hudsonov inštitút.
Po 90 rokoch výskumu sa hlavný objav Tavistocku týka detskej sexuality. Táto má veľký vplyv na rozvoj osobnosti. Skorá sexuálna stimulácia vytvára dospelých, ktorých emocionálny vývoj sa podobá vývoju neurotického dieťaťa.
Ich druhý objav súvisí so stresom. Výskumníci z Tavistocku zistili, že ľudia s kontrolovaným stresom sa stávajú infantilnejšími a pod skupinovým tlakom sa vzdávajú svojich pevne zastávaných presvedčení, aby vyhoveli všeobecnej mienke.
To je dôvod, prečo masmédiá tak trvajú na správach o sexe, násilí a strachu. Meníme sa na vyľakané, submisívne deti, ktoré sa snažia uniknúť pred každodenným stresom prostredníctvom emocionálneho sebaukájania – televízie, rádia, CD, DVD, filmov a videohier.
Televízia
Ľudia na Západe trávia hypnotizovaní televíznou obrazovkou viac ako štyri hodiny denne, čo sa rovná dvom mesiacom za rok či deviatim rokom života, pričom si ani neuvedomujú, aké účinky na nich táto činnosť má.
Takmer sa prestali stýkať s priateľmi, susedmi, komunitou a dokonca aj s rodinou. Svoj voľný čas trávia v imaginárnych vzťahoch s fiktívnymi postavami na obrazovke.
Niekoľko štatistík z USA nám ukáže rozsah tohto fenoménu:
- 99% domácností vlastní aspoň jeden televízor;
- na jednu rodinu pripadá 2,24 televíznych prijímačov;
- televízor býva zapnutý 7 hodín denne;
- 66 % ľudí pred svojimi televíznymi prijímačmi konzumuje jedlo. Závislosť sa začína krátko po narodení, keďže 30% detí vo veku od 0 do 1 roka a 47% detí vo veku 5 až 8 rokov má vo svojej izbe televízor.
Typické dieťa v USA trávi zmysluplným rozhovorom s rodičom 3,5 minúty týždenne, zato však 1680 minút týždenne pred obrazovkou. Je toto dôvod, prečo televízor nazývajú „jednookou opatrovateľkou“?
Do veku 65 rokov vidí väčšina ľudí 2 000 000 televíznych reklám. Tento jav sa stáva globálnym. Na televízii sa stala závislá celá populácia Zeme.
Keď sa človek rozhodne vzdať zvyku pozerať televíziu, zažíva psychologické abstinenčné príznaky, ktoré môžu byť rovnako ťažké ako tie, ktoré súvisia s užívaním drog či alkoholu.
Existuje priamy vzťah medzi detskou obezitou – ktorá je ťažká u 11 % zo 6- až 17-ročných detí – a reklamami, keďže najpopulárnejšie druhy reklám súvisia s nezdravými jedlami. Jedna štúdia napočítala počas štyroch hodín ranných sobotňajších rozprávok viac ako 200 reklám na nezdravé jedlá.
V porovnaní s počúvaním rádia má televízia väčší dopad, pretože sú tam obrazy. Čím viac ich sprevádza zvláštne správy, tým sa zdajú hodnovernejšie a tým menšia je šanca, že budú ľudia spochybňovať ich správnosť.
Odborník na médiá Hal Becker raz povedal:
„Poznám recept na to, aby priemerný človek uveril všetkému, čomu chcem. Stačí, keď mi dáte kontrolu nad televíziou…
Dáte niečo do televízie a stáva sa to realitou. Keď je svet mimo televízneho prijímača v rozpore s obrazmi, ľudia sa začnú usilovať meniť svet tak, aby bol ako zábery v televízii.“
Ako je možné, že elita bola taká úspešná v získaní plnej kontroly nad televíznym programovaním? Vďaka pomoci vlády.
Politici volia a zavádzajú zákony, ktoré podporujú veľké televízne stanice na úkor tých malých a sťažujú dostať sa do vysielania nezávislým myšlienkam. Ešte lepšie je, že väčšina krajín má svoje vlastné prikrášľujúce štátne televízne stanice.
Masová hypnóza a masové násilie
Inštitút Tavistock sa ponáhľal skúmať účinky televízie na ľudské správanie už v štyridsiatych rokoch minulého storočia.
Jeho výskumníci zistili, že 30 sekúnd po tom, ako človek zapne televízor, mozog začne automaticky vytvárať vlny alfa, teda zmenený stav vedomia. Divák upadá do stavu podobného tranzu, druhu ľahkej hypnózy.
Všetka jeho pozornosť sa začína sústreďovať na obrazovku a zvyšok okolia ignoruje. V tomto polovedomom stave sa stáva vysoko vnímavým na správy, obsiahnuté v programoch, najmä na reklamy, ktoré sa vytvárajú špeciálne pre tento účel.
Televízia začala byť populárna v päťdesiatych rokoch a elita teraz zhromaždila viac ako 60 rokov skúseností, zahŕňajúcich viac ako tri generácie divákov. Výsledky vyrážajú dych.
Ľudia už nepoužívajú logiku, keďže ich názory a nápady pochádzajú priamo z televízie. Obrazy potvrdzujú to, čo počujú.
Tento filter televíznych názorov sa automaticky vrství na ich každodennú realitu a oni sa stali pasívnymi členmi k elektrine pripojenej spoločnosti a nevedia už logicky myslieť, rozprávať ani písať. Obrazy a vedomosti sú pre nich synonymom.
Rovnako kritický ako v Amerike je televízny nápor v Európe. Špecializované stanice pre deti vysielajú nepretržite programy už pre nemluvňatá. Keď majú batoľatá rok, pozerajú televíziu už aspoň hodinu denne.
Štatistiky z roku 1988 ukázali, že počas jedného týždňa sledovania televízie sú diváci svedkami 670 vrážd, 15 znásilnení, 848 súbojov, 419 prestreliek alebo výbuchov, 11 ozbrojených vlámaní, 8 samovrážd, 32 braní rukojemníkov, 27 scén mučenia, 9 defenestrácií, 13 zaškrtení a 11 vojnových scén.
Dnes tieto druhy udalostí nie sú vyhradené na neskoré nočné hodiny. Napríklad, obľúbená quebecká stanica TQS uvádzala film Terminátor o 18:30 – práve v čase pre deti.
A ešte sa to zhoršuje!
Počuli ste niekedy o Spektre šírenia tichého zvuku, alebo tiež SSSS? Ide o tajnú psychotronickú technológiu Pentagonu, ktorá je v prevádzke od roku 1990.
V roku 1991 bola použitá počas prvej vojny v Zálive na zmanipulovanie irackých jednotiek k hromadnej kapitulácii. 200 000 mužov vyšlo zo svojich púštnych bunkrov ako poddajné deti a padlo na kolená pred približujúcimi sa americkými jednotkami.
SSSS je teraz dostupná aj vo vašej štvrti – bezplatne. Do vášho mozgu je prenášaná použitím niekoľkých technológií, ako sú chemtrails, veže pre mobilné telefóny a digitálna televízia s vysokým rozlíšením (HDTV).
Takto sa elita usiluje o totálnu kontrolu mysle, pre zaistenie povoľnosti svojich ovečiek.
Teraz už viete, prečo nám vlády a firmy s takým nadšením umožňujú za lacný peniaz získať digitálne konvertorové boxy, lebo chce, aby sme mali prístup k televíznemu obrazu vysokej kvality.
Ešte ďalej zachádza Veľký brat s digitálnym streamovacím videom, umožňujúcim každému človeku, pripojenému na internet, prístup k sledovaniu obľúbených televíznych programov a seriálov. To je dostupné cez spoločnosti ako Netflix, HBO Max, Apple TV a ďalšie.
Takto monitory počítačov a obrazovky HD televízorov vysielajú SSSS a kombinujú ho s podprahovo vytváranými obrazmi pre vyvolanie konkrétnych emócií a fyzických reakcií u všetkých poslucháčov alebo zvoleného typu DNA (černochov, obyvateľov Orientu, žien, atď.).
Ak má elita vzorku DNA nejakého človeka, vie sa dokonca zamerať na vybraných jednotlivcov. Experimenty ukázali, že je to účinné – s rôznymi úrovňami účinnosti – u asi 85% populácie, zatiaľ čo zostávajúcich 15% sa zdá byť voči takým pokusom o ovládnutie mysle imúnnych.
Čo by sme mali robiť?
Čo by sme mali robiť teraz, keď to vieme? Nuž, pravda je zbytočná, keď nezmeníme svoje počínanie.
Číslo jeden: Vyhoďte televízor. Aj bez tejto novej technológie na kontrolu mysle bol televízor vždy len „škatuľou lží“.
Sledovanie televízie znižuje človeku inteligenciu a je veľa štatistík, ktoré to dokazujú. Zabudnite na „dobré vzdelávacie programy“, ktorých úlohou je len vás dezinformovať.
Číslo dva: Obmedzte čas, ktorý trávite pred počítačom, tabletom, smartfónom a na internete vo všeobecnosti a nikdy nepozerajte televízne programy z internetu.
Číslo tri: Vyhýbajte sa ďalším zdrojom, nepoužívajte mobilné telfóny (či už „smart“ alebo nie). V podstate je to ako vložiť si hlavu do mikrovlnnej rúry a zapnúť ju.
Vyhnúť sa chemtrails je ťažké, no žiť život bez televízie a mobilného telefónu sa dá – získate tak veľa času na čítanie, premýšľanie (samostatné), meditáciu, cvičenie, varenie a budete v dobrej spoločnosti podobne zmýšľajúcich ľudí.
Elita sa svojou technológiou zmocnila našich mozgov, no stále máme svoju slobodnú vôľu. Môžeme si vybrať, či ju použijeme, alebo nie.
Čo si vyberiete vy?
Pridaj komentár